Jupitajnia FRIENDS
Opis
Dla kogo jest Jupitajnia FRIENDS?
- Trenerzy, Dział HR, moderatorzy spotkań
- Znajomi, rodzina
Świetnie się sprawdzi jako element integracyjny oraz budujący szybko otwartość w grupie, przyspiesza proces grupowy. Zadania z kreatywności można wykorzystać w szkoleniach jako rozgrzewkę twórczą.
Gdzie? Szkolenie, coaching zespołowy, spotkanie firmowe, konferencja.
Nietuzinkowy sposób spędzenia czasu; Karty pozwalają poznać bliższych i dalszych znajomych z nowej strony lub stanowić alternatywny sposób zabawy ze znajomymi, gdy macie dość haseł kalambury.
Gdzie? Spotkanie rodzinne, urlop z przyjaciółmi, wesele.
Czym jest Jupitajnia FRIENDS?
Jupitajnia FRIENDS to talia 35 Kart Pytań (ponad 100 pytań) oraz 10 Kart Zadań Twórczych, które możesz zabrać na spotkanie z (nie)znajomymi, na rodzinną kolację, wypad integracyjny, szkolenie lub coaching zespołowy.
Nazywamy to grą, choć nie ma w niej punktów ani przegranych – są tylko zwycięzcy, a nagrodą jest po prostu jakościowo spędzony czas, dialog, zbudowana więź i zaufanie. Podczas gry odpowiadacie na pytania lub realizujecie zadania. Rozgrywka w Jupitajni zależy od ilości graczy, czasu do dyspozycji i Waszych chęci – zachęcamy do własnej inwencji zgodnej z potrzebami i okolicznościami.
Karty Pytań
Zawierają pytania otwarte umożliwiające poznanie drugiej osoby z rzadko odkrywanej strony. Część pytań dotyka również relacji między pytającym, a osobą pytaną – mogą być więc używane dla osób, które już się dobrze znają. Pytania mają charakter refleksyjny, inspirujący, zabawny, towarzyski. Można poddać się przypadkowi w ich wyborze lub świadomie robić krok po kroku w poznawaniu drugiego człowieka.
Karty Zadań
Karty Zadań zawierają ćwiczenia z kategorii „rozgrzewki twórczej” wykorzystywanej w treningach kreatywności (lub jej wymagającej). Ćwiczenia te usprawniają:
- Płynność myślenia – liczba pomysłów
- Oryginalność myślenia – oryginalność pomysłów
- Giętkość myślenia – różnorodność pomysłów
ZAKOŃCZENIE GRY
Gra kończy się uznaniowo – po 30 minutach lub gdy wszyscy przejdą np. 3 rundy Pytań/Zadań lub według innego, ustalonego wspólnie klucza. Bawcie się dobrze!
Opcjonalnie zachęcamy do podsumowania gry odpowiedzią na pytanie z Karty Refleksji.
Ilość graczy: 2+
Autorka: Agata Waligórska